by Blackadder123 » Wed Mar 03, 2021 0:26
Onda se dohvatili to sto zenska koja je pravila intervju ne zna sta je RnR/Rock. Pa niti kako se oblikuje masa i namece hit od strane muzicke industrije. Ja da ljudima lakse objasnim sam uzeo to sto poznam... pa za ovo sam pobrao lajkove, naravno odmah zabrana komentara nakon ovog i ostalih postova hahahaha, mamu im jebem retardiranu.. (copy/paste) sto sam vodio razgovor:
Znanstvenim pristupom, iako se radi o umjetnosti, a umjetnost nije znanost, ipak se na taj nacin mozemo pribliziti istini. Nekome su religijski objekti umjetnost gradnje a nekome nisu, nekome je to proglasena umjetnost radi vjerske propagande da to nebi danas sutra neko srusio.
Ovdje kao i svagdje kad govorimo o zanrovima, periodima itd... Prvo treba rjesiti jedan veliki problem. Treba ubiti ego. Naime, kad svako krene u raspravu o zanrovima i periodima, svi imaju neki stav. Ja bi se htio pozabaviti tim stavom iz razloga ako je stav na krivim temeljima onda niti rasprava ne moze biti na zdravim temeljima, zar ne?
Kad neko prica o zanru, sto je neizbjezno ako se prica o periodima muzike, mene zanima odakle tom nekom taj stav da je taj zanar upravo sa takvom definicijom i da taj neki xy bend upravo spada u taj zanar. Odakle osobi stav o zanrovima?
Kada zagrebemo tu povrsinu onda vidimo sljedece. Ja cu ovdje uzeti za primjer ono sto najbolje poznam ali to se moze i na neke druge primjeniti. Dakle vidimo, da sluzbena definicija zanra sto je to RnR i sto spada pod RnR ustvari ne postoji. Ljudima nije niti jasno da je 'rock' skraceno od RnR, da je 'Hard Rock' zesci oblik toga, pa Psych i Prog su tu... To su evolucijski periodi unutar RnR zanra. Metal i Punk su drugo.
E sad, sta je sta? I sta je RnR? Naime, ako idemo da zelimo neku definiciju oko koje ce se citav svijet sloziti onda postoji odredjena procedura. Dakle, treba se stvoriti neka znanstveno-umjetnicka institucija za ovo pitanje. Pa treba postojati komisija koja ce kontrolirati rezultate zakljucivanja ove institucije. Pa otvoriti javnu raspravu na kojoj svi (ukljucujuci mene) mogu ucestvovati sa svojim argumentima i dokazima. Nakon pregleda tih dokaza i argumentacije stvara se neki zakljucak, na koji svi imamo pravo zalbe. A nakon toga dolazi konacna odluka. Tu instituciju da priznaju vecina ili sve drzave na planeti koje zanima ovo pitanje.
Tada imamo sluzbenu definiciju. Ali ta ekipa koja odlucuje o tome nece odlucivati sta je opce prihvaceno misljenje ili sto misli propaganda muzicke industrije nego se treba nositi dokazima, stavovima autora i kronoloskim desavanjima kroz povijest muzike.
Posto ovo nemamo, nemamo niti sluzbenu definiciju. Sta onda imamo? Imamo opce prihvacene stavove koje su ljudi progutali od manje skupine ljudi koja ima moc u novcima i medijima i koji su uspjeli relativno nametnuti svoje ekstremno subjektivne stavove sta je sta. Znaci imate menadjere, muzicku industriju, njihove placene kriticare koji ponavljaju i predstavljaju zanrove i bendove kako oni hoce, imate casopise, tv muzicke emisije. Svi su oni u ulozi propagande muzicke industrije koja zbog subjektivnosti tih ljudi ali i nekih drugih biznis razloga ima svoje definicije sta je RnR i gdje koji bend spada.
Ono sto je perverzija koja meni osobno najvise ide na tuki, a to je sto su masa, ljudi, izuzetno podlozni propagandi iz medija. Ne propituju, ne sumnjaju, samo gutaju. To nisu svi, al bome jest vecina. Kada prije interneta nije bio drugi izvor informacija, ono sto su subjektivno ovi tipovi nametali u medijima, klinci teenageri su to gutali misleci da je istina, i na tome odrastali stvarajuci u glavi neku sliku o bendu ili zanru. Danas, kada dodjes sa ovakvim stavom kao ja, onda to znaci da bi svi ovi, ta masa, trebala priznati da su ovce koje su gutale propagandu i napraviti update svog mozga, znaci promjeniti laznu sliku u glavi na kojoj su odrastali da bi konacno zivjeli u istini.
E sad, koliko ih ima na ovome svijetu koji su spremni priznati sebi, ne drugima, da su bili izmanipulirani, da su zivjeli u lazi, da svu tu sliku iz djetinjstva treba sada promjeniti u glavi i gledati stvari ispravno? Inace ja sam se godinama i desetljecima bavio ovom temom o RnR i gdje Motorhead spada. Naravno, ne u metal.
Dakle, pobjediti ego, pobjediti onu djecju sliku koju imate u svojim glavama.
Na kraju, kada dodjemo do toga, da ono sto je opce prihvaceno je ustvari subjektivni stav medijski mocne grupe ljudi, koje niko nije ovlastio da imaju pravo nametati sta je RnR i koji bend gdje spada, dodjemo do situacije da nema sluzbene definicije zanra i da dok se to ne desi na ozbiljnom nivou imamo samo skup subjektivnih stavova.
E sad, ako imamo samo skup subjektivnih stavova, onda moramo postaviti pitanje legitimnosti, a to je, ko je taj koji ima najveci autoritet reci sta je sta? Da li su to klinci fanovi? Da li je to neki menadjer ili tzv kriticar koji nisu nikada imali instrument u rukama ili je to, (ja cu tu uzet primjer Motorhead-a) Lemmy koji je bio 50 godina profesionalno na sceni, a neprofesionalno 56? I zasto oni koji sebe smatraju fanovima, ne vjeruju Lemmy-u, nego tipu u kravati iz muzicke industrije? Pazite nisu svi, ali jedan dobar dio njih.
To je taj EGO, to odrastanje na krivoj slici koja se ne zeli ispustiti iz svojih glava, i to je ta kriva slika, subjektivni stav, nebitnih ljudi iz muzicke industrije koje su ljudi progutali. E sad, treba se promjeniti i priznati da si bio ovca.
Koliko ih to moze?
Zakljucak je, ne mozemo raspravljati o zanrovima i periodima ako ovaj problem ne rjesimo, zato sto ce svak pricati iz pozicije nekog svog malog privatnog svemira, a to na kraju cesto zavrsi u svadji.
Ovaj video preporucam svakome! Nakon videa koji traje svega 12min i prikazuje tocnu kronologiju dogadjaja kako je stvarno bilo u realnosti, procitati opis videa koji jednako vazan a ima i linkove sa dokazima. I kad to vidite, onda vidite koliko je daleko lazna slika o njima od strane muzicke industrije i mase koja je progutala tu propagandu iz medija. Taj dio bas je vazan za raspravu. Znaci muzicka industrija koja namece preko medija svoju sliku i masa koja to guta vs onih ljudi koji to kuze i NE gutaju a u manjini su. Kao sto ni svak covjek nije Tesla, Einstein, Nietzsche... svi takvi su u manjini. To je zalost majke prirode i uopce postojanja koje nazivamo zivot.
Ovo sto si pitao je problem broj dva. A ima i broj tri, konceptualna umjetnost i muzika kao samo zabava. Ona prva osvjescuje ljude protiv stvari koji ih unistavaju tipa izmisljeni ljudski kultovi nacija i religija, ljudska izmisljotina koja je uzrocnik manipulacije i svih ratova. Do ove prvee 'muzike' koja ne porucuje nista osim zabave, a i taj nivo zabave je upitan. Meni je cilj da konceptualna umjetnost postane mainstream.
Ovo sto ti pitas je dodatni problem. Upravo ako ne svi onda vecina je indirektno nametnuta od muzicke industrije. Da bi se to shvatilo, treba znati psihologiju muzicke industrije. Nikada menadjeri ili bilo ko iz industrije ne trazi dozvolu gradjane koji ce to bend postati popularan ili neka pjesma. Oni to sami biraju. Biraju prije svega na osnovu toga sto ce ljudi najvise kupovati, sto ne mora imati nikakve veze sa razinom kvalitete i tom pricom. Ako im nisu tada izdali plocu sira javnost ih ne moze cuti. Ide se po principu da gledaju sta ljudi razumiju i sta ljude pali, kolko je to kvalitetno je u drugom planu. Ako bi to imalo kvalitetu, onda je to bonus.
Kada izaberu nekoga, onda krece propaganda uvjeravanja ljudi kako je to najbolje, kako su ludi, imaju sto tona opreme na bini, pa pustanje dnevno milju puta po radiju, po supermarketima, po reklamama, na tv muzickim emisijama, jer se ide onom psiholoskom, ako se mnogo puta ponavlja i budemo uporni, mnogi ce popusiti i prihvatiti. Prezentacija i manipulacija.
Ne moze se okretati lova na nepoznatom bendu. Mora se nekoga pretvoriti u nedodirljive bogove da se okrece lova. Da to nisu napravili sa Beatles, Stones, Hendrixom etc.... napravili bi sa nekim drugim, pa bi taj DRUGI imao utjecaj na nove generacije sa svojim zvukom, pa bi scena zvucala nesto drugacije ali bi bila tu. Sigurno se nebi odustalo od velike love i sve stalo.
Industrija se koristi psiholoskim tehnikama manipulacije, istim onim koje koristi religija i politika nad masama. Znaci VJEROVATI da je neko bog gitare zvuci u startu vrlo religiozno, zar ne? Uzdizati nakon smrti nekog, vise nego vrijedi, zvuci vrlo religiozno, sve u svrhu prodaje, a ljudi gutaju.
Ja se sjecam kako su se u Zagrebu uzdizali srpski bendovi medju nama mladima u 90tima, kad je dosao Orgazam imali su u Catezu dva luda koncerta kao i onaj prvi u Tvornici 2000. Takodjer i Disciplina u Catezu 1998 i 1999. Medjutim, nakon samo dve godine, samo pravi fanovi su u publici, ostalima vise nije zanimljivo. Inace, u Tvornicu se nije moglo niti uci, ljudi su stajali vani te 2000 godine na Orgazmu.
Ista stvar bi bila sa Hendrixom ili Azrom u Areni. Bila bi jedna serija koncerata i euforije, kada bi koncerti bili svake godine, publika bi se malo po malo smanjivala, a onda nakon 5 godina ostali bi u publici samo vjerni fanovi. Ljudi zasto ne idu na koncert bi govorili „a bio sam i vidio, ne da mi se vise ici, ponavljaju se“. Dakle, tu bi se rasprsila ta 'religija' o nedodirljivim muzicarima 'bogovima'.
Tu postoji jos jedan primjer, kako to da recimo kad Stonesi sviraju, dodje i dalje puno ljudi negdje? Industrija se pozabavila i sa tim problemom o kojem sam govorio, pa su odlucili loviti nisko. Jednostavno, njihova prica, promocija, je da se pravi spektakl. I znajuci kako psiha mase funkcionira, svi ce ici jer zele se pokazati, biti dio spektakla, a to sto vecina u publici ne poznaje vise od pola pjesama osim onih hitova, to nije bitno.
Vidite kako se stalno ti strucni timovi bore da ljudima uzmu pare, kako love na psihu, na niske strasti. Ja nebi imao nist protiv da su u publici zagrizeni fanovi koji idu na vecinu koncerata njihovih, al to je sad postao brend, moda, biti na njihovom koncertu a ne sta sviraju, to je manje bitno. To je strucno receno PROIZVOD, a ne vise muzika, umjetnost da ne spominjem. I tako pravi fanovi Stonesa to sto nesto vrijedi cijene stare albume.
Vecina ih je PROIZVOD. Oni koji su svoji, koji su umjetnost, koji ne zele ustupati nista industriji, takvi ili nisu popularni ili su malo popularni, tesko da pune stadione, takvima nekoc nisu niti htjeli izdavati albume a interneta nije bilo, a ovi iz industrije ucjenjuju.
Iako nisam neki bas fan recimo, al da uzmem neki primjer blizi masi, recimo Stefanovskog. Ko ce prije napunit stadion? On ili Karleusa, Brena, Ceca, Corba...? Ja idem onom logikom na bazi majke prirode. Ono sto industrija i njihovi timovi znaju, kvalitet i inteligencija koja je osnova za dobar ukus je rijetkost. Da nije, da su svi izuzetno kvalitetni, pametni, sposobni, onda bi svak drugi bio Tesla, Einstein, Nietzsche, Mozart, Bach..... nastavi niz. Kvalitet je rijetkost. Ljudi slusaju onaj nivo kakvi su i sami u glavi. To kad timovi razumiju onda znaju koje muzicare treba izdavati, koji ce se dobro prodati. Kvalitet, pogotovo visoki kvalitet, nije prioritet.
Jedna od najglupljih izjava koje sam u zivotu slusao je tipa: „Pa ovo svi slusaju“, „Pa sta mislis da su svi glupi, ako je nesto popularno mora da valja“ itd itd..... Tipican mentalitet intelektualno inferiorne osobe. Ovce.
Lemmy: "We are Motorhead and we play rock'n'roll!" (Lemmy: "We were not heavy metal," he snaps. "We were a rock'n'roll band. Still are. Everyone always describes us as heavy metal even when I tell them otherwise. Why won't people listen?")