AOR_Crazy wrote:Jimi Hendrix je --> jedan od! <-- legendi gitare i ja se slažem, ALI, ljudi koji NE slušaju glazbu ga uzdižu u nebesa i to me nervira, jer postojali su u ono vrijeme i drugi prejebeni gitaristi koji su unijeli neku novotariju u mjuzu kao npr. Alvin Lee (Ten Years After), Roy Gallagher (Taste), Tony Iommi (Black Sabbath), Brian May (Queen), Mick Box (Uriah Heep), Ritchie Blackmore (Deep Purple, Rainbow), Jimmy Page (Yardbirds, Led Zeppelin), Rick Derringer, Johnny i Edgar Winter, Duane i Greg Allman (Allman Brothers Band), itd, itd, itd, itd, itd... dakle, pitanje za onog koji je pokrenuo ovaj besmlislen topic: Ti voliš jesti svaki dan jebeni parizer ili voliš imati hemeroide od konstantnog hranjenja istim?? tj. imaš li dovoljno mozga poslušati i nešto drugačije?? over and out!
(Malo da se sire osvrnem, puno sam po ovakvim temama raspravljao.)
Apsolutno. Ima tu i puno jos njih koje nisi nabrojao. Niti je sa Hendrixom pocelo sviranje gitare niti je zavrsilo. Ima strasnih gitarista koji sviraju i klasiku, jazz itd.... Govoriti danas da je jedan, bilo koji, gitarist najbolji je poremeceno al stvarno.. On je jedan od, koji je nesto dao i ostavio u rock muzici. Tocka. Nego neovisno o tome sta je dao itd.. moram se osvrnuti sto me nervira kod naroda. Ljudi vole da vjeruju (u neke bogove) a ne da znaju, ako pipnes u to, gotov si. Neovisno o sviranju postoji tu jos jedna stvar u muzickom biznisu a to je jednom rjecju muzicka industrija. Kod njih me posebno nervira sto su paraziti koji veci dio love uzimaju sebi od tudjeg rada, pogotovo nekoć. A ono na sto sam posebno alergican je to sto ONI ce govoriti sta je koja muzika, sta tko bi treba da svira itd... Meni smijesno kako je Lemmy kada se posvadjao sa Sony rekao 'nece meni netko u kravati govoriti sta cu ja svirati...'

.
Da bi muzicka industrija zgrnula velike pare oni od nekog moraju napraviti nedodirljivog boga, Hendrix, Beatles, Stonesi itd.... da nisu od njih napravili 'bogove' napravili bi od nekih drugih. Jer nemogu se drugacije okretati veliki novci. Dakle, njih ne zanima kvalitet, umjetnost kao umjetnost itd... njih zanima samo lova, ono sto se moze prodati masama. (zato cesto jako kvalitetni bendovi su nepopularni jer nisu za mase sto takodjer vec znamo) Dakle, naucili smo valjda da popularnost ne garantira najveci kvalitet. Ljudi kada pricaju o ovakvim temama redovno na ovo zaborave da je to usput i biznis. Taj segmet se zaboravi. A biznis da bude uspjesan mora imati svoju propagandu. Mediji sluze da oblikuju javno misljenje, da ti se namece sta je ok sta nije, sta je najbolje sta nije itd.. da se nametnu neke vrijednosti koje ce narod progutati. Narod guta sta mu se kaze, ne razmislja dali je to laz, ili dali ima neki poseban razlog zasto je to tako itd... Ne, ono sto kaze tv, skola itd... se guta bez sumnje i provjere, bar kod nas vecinom. Nije samo muzika, tako funkcionira i politika.
Oblikovanje ljudi od malena, stvaranje od njih da postanu recimo vjernici, pa da razmisljaju plemenski, pa da slusaju sto je "ok", pa da gledaju i osudjuju sto nije "Ok", zakoni sta smiju sta ne, jedno sistematsko oblikovanje uma. Ako razmisljas svojom glavom i ides kontra toga onda ce ti se smijati i proglasavati te budalom ili ludjakom. (dozivio, i dozivljavam citav zivot) ali odakle sve to dolazi? Ne pada to sa neba, netko tovari to u glavu narodu, a narod guta, to me najvise smeta. Tako i sa ovim poznatim muzicarima. Recimo banalan primjer; niti duge kose niti koznjake nisu izmislili metalci, a koliko ljudi na ulici misli da jesu, vecina, a netko im je to stavio u glavu nije palo sa neba, jos i majca Led Zeppelin na tako obucenom liku (kao metalci) a i Motorhead, iako znamo sta ova dva benda misle o tome, kao i njihovu povijest. Tipican primjer oblikovanja naroda od muzicke industrije i ponekih kriticara. (koznjaci: James Dean jos u 50tima, a duge kose Hippy ekipa npr 60tih). A influence? Na mene je utjecao i Jarre, pa ne sviram elektroniku. Nekad bi volio biti najveca budala koja ne misli svojom glavom, jer ovo je prenaporno za gledat i zivjet medju vecinom koji su sa druge planete. (ako su uopce na nekoj planeti)
Ja sam ovo sto cu sada reci vec negdje rekao ali cu ponoviti jer smatram da je genijalna taktika kako se oduprijeti propagandi i tim teatrima show biznisa. Prouciti stvarnu kvalitetu, neovisno koliko je ta muzika utjecala ili ne na druge. Dakle; Kada proucavam evo za primjer Stonese, ili uzmimo Hendrixa. Ja si zamislim u glavi da njega nitko nikada nije cuo, da je i sad ziv, svira ponekad u Ksetu, nitko za njega ne zna. Tada kada slusam i orijentiram se na njegovu muziku, tada ta muzika i nije vise tako velika. Tekst pjesme 'hey joe' mogu pretvorit u kafansku pjesmu koliko je 'intelektualna'. Jer, kada ti kazu za njega ili Stonese, ili kako je bio tu U2: "dolaze sa 40 kamiona opreme, prodali 500 milijardi albuma, ujtecali na ovog ili onog, udarili kao pecat ovom ili onom, oni su jedan od najvecih, najboljih itd..", to sve utjece na PERCEPCIJU slusatelja, pogotovo onih koji nisu duboko u muzici, a to je vecina. Kada se rijesimo te propagande, ogolimo muziku, i orijentiramo se samo na muziku, sto je i poanta, na koncert ne idem gledati 40 kamiona opreme, jel tako? E onda kada je tu samo muzika, gola, bez teatra muzickog show biznisa, onda dobijemo ustvari pravu sliku. A ta slika je redovno uvijek daleko manja nego slika kako izgleda u medijima.. Na wikipediji sam i u vezi zanrova, bendova itd... toliko gluposti nerealnih procitao da sam morao otici na pivu da se skuliram.
Joj, a onda rat sa diskograskim kucama i sto je original album (official) a sto ne, to je posebna tema. Da ne skrecem sa teme samo cu napomenuti. Oni vode biznis (muzicka industrija), diskografskoj kuci je bitno kad je nesto izaslo jer tada je i promocija albuma, tada oni zaradjuju itd.. biznis, znaci datum izlaska im je bitan a ne datum kada je snimljen album. Medjutim, ja kao fan a ne kao muzicka industrija gledam album kao umjetnicko djelo tog muzicara. Zanima me samo kada je snimljen, svejedno mi je dali je zavrsio u ducanu iste godine kada je snimljen ili kasnije. Za diskografske kuce ako ne izadje iste godine, onda to nije official, taj album kao manje vrijedi itd... Zamislite da vi stvorite neko djelo i onda vam kazu da ne vrijedi jer ga javnost nije vidjela iste godine kada je dovrseno, kao da ga je javnost radila? Muzicka industrija ga radila a ne muzicar? Koja bolest. Znaci niti Picassova slika ne vrijedi isto ako nije javnost ju vidjela iste godine kad ju je naslikao? Ja razumijem muzicku industriju, jer to ima veze sa njihovim poslovanjem. Medjutim ne razumijem fanove, oni kao da slusaju diskografsku kucu a ne bend. Koliko sam ratova proveo zbog bendova sta je official a sta ne...milijardu. (zna se zbog kojeg benda najvise

).
I onda ne mozes nista ili malo toga promjeniti na wikipediji itd.. oni sve brisu i namecu. Kada sam evo za primjer cisto da spomenem nesto mjenjao na wikipediji u vezi Motorhead-a, nesto uspio nesto ne, ovo sto nisam uspio meni lik u objasnjenju govori kako pricam gluposti

, ja nakon 25 godina proucavanja tog benda, koji znam svaki detalj rada njihovog?! E da, i da uopce je nebitno i nevazno sto bend ili Lemmy kaze u vezi svoje muzike koju je stvorio, nego ce oni to reci!!!!!!!! Koja drskost bezobrazna jooj.. A dokaze nisu htjeli niti cuti. (to su oni kojima je i Hendrix i Mozart i sve metal) Fizicke dokaze, kronologiju i albume, niti cuti. To je to vjerovanje, kao religija, vjerovanje u nesto sto ne postoji, a agresivno odbijanje realnosti, isto kao i tko je najbolji gitarist, zato dajem tu usporedbu. Kaze Lemmy u jednom intervju-u "oni mene niti ne pitaju nista... "Mrzim to.
I onda dolazi zakljucak; Ako kazes kontra onoga sto je Diskografska kuca rekla, a narod redovno progutao, onda lupas gluposti. Kada kazes da Hendrix nije najbolji da je takvo postavljanje stvari propaganda da netko bude bog, onda lupas gluposti. Kada kazes sta je official od albuma (nemora biti samo Hendrix), a narod progutao sto je muzicka industrija rekla ili neki kriticar sad ako tebe poslusa morat ce pokupovati jos dosta toga da kompletiraju kolekciju, onda lupas gluposti

. Ako kazes (vidjeh to na wikipediji pod zanar "heavy metal", da su navodno neki opisivali Hendrixovu muziku kao metal) da Hendrix nije metal, onda lupas gluposti, jer Mozart je isto metal

. Onda muzicari pricaju jedno, muzicka industrija drugo, fanovi umjesto da idu za svojim idolima oni slusaju industriju, opet lupas gluposti. A ako dokazes sve to i ovako argumentiras, ne uklapas se u neciji svijet, opet lupas gluposti

i tako u nedogled. Naporno, naporno i samo naporno, vidis puno, vidis da drugi ne vide neke stvari, argumentiras, ali eto OPET lupas gluposti

.... Sta covjek da kaze nakon svega? Gluposti?

Ja ne znam, ali u vezi svih tih stvari: albumi, zanrovi, tko je 'najbolji', hoce li ikada prestati ti ratovi?
Ja imam dve zelje, otvoriti jedan muzej rock muzike, mozda specificno oko neke grupe bendova, izbaciti knjigu, mozda imati i sajt gdje bi to sve bilo na engleskom i tako pokusati siriti istinu, teoriju, argumentiranu, dokazi itd... Pa to da bude moj doprinos rock muzici. Ali, lova najveci problem konstantno koji koci......
Lemmy: "We are Motorhead and we play rock'n'roll!" (Lemmy: "We were not heavy metal," he snaps. "We were a rock'n'roll band. Still are. Everyone always describes us as heavy metal even when I tell them otherwise. Why won't people listen?")