Nekoliko mjeseci nakon zvidzdana Eurosong groznice (podsjetimo, Hrvatska je nakon eona ispadanja zauzela drugo mjesto u Malmöu) Baby Lasagna je održao dva od tri rasprodana koncerta na Šalati. Posjećenost i entuzijazam oko nastupa narušila je moćna hladna fronta i medijske prijetnje kako nadolazeću kišu ne može obuzdati ni Noina korablja.
Drugi koncertni dan na Šalati je ipak prošao bez pljuska, u odličnoj atmosferi i plesu. Zbog hladnoće mi se u nekoliko navrata učinilo kao da sam na Adventu ili dočeku Nove.
Publiku su prije headlinera zagrijali Bluvinil i Alen Vitasović. Neobičan i ne sasvim usklađen izbor gostiju za sva tri koncertna dana osmišljen je da udovolji širokom, kozmopolitskom a opet svehrvatskom ukusu.
Bluvinil je otvorio sinoćnji nastup, otpočetka obilježen vrlo prodornim ozvučenjem. Riječ je o mladom bendu čiji zvuk pokriva različite utjecaje, ponajviše ex-yu rocka. Dečki s hipsterskim imidžem, korektnim instrumentalnim dionicama i prodornim vokalom svirali su stvari sa svoja dva albuma Apaši i Zna li itko tajnu srca?. Izričajem su primjereniji intimnoj klupskoj atmosferi.
Alen Vitasović otpjevao je svoje stare i nove hitove, pobudio istarski sentiment i lokalpatriotizam. Žanrovski u potpunom raskoraku s headlinerom no publika ga je bodrila, pjevala, snimala mobitelima, padala u nostalgiju. Očekivano, vrhunac atmosfere i raspjevavanja publike dogodio se na hitu "Jenu noć". Vitasović je od onih pjevača koji je svojim ljubiteljima evergreen a onima koji to nisu, povod da se zapute u red za piće i toalet (autorica teksta je u drugoj skupini).
Nakon svirke gostiju uslijedilo je kratko pripremanje pozornice za headlinera. Publika se okupila u svim dobnim i ukusnim skupinama (mnogo obitelji s malom djecom) iako bi se dalo zaključiti da su većina fanova Baby Lasagne mlađarija. Nerado se ponavljam s opservacijama o klimi no nakon tjedana žarkog babljeg ljeta bilo vrlo neobično vidjeti masu u zimskim jaknama, kaputima i roditelje koji najbijaju debele kape klincima. Uz pozornicu je smješten merch gdje se moglo kupiti vrlo tražene majice (plus bedževi i čarape) s printom Lasagninih mačaka Stipe, Branke i Gertrude.
Marko Purišić aka Baby Lasagna na pozornici se pojavio sa svojim bendom u skladu s najavljenom satnicom i otvorio nastup s istoimenom pjesmom. Svoj umjetnički alias maksimalno je iskoristio u stihovlju i nazivlju pjesama pa je nakon hita "IG Boi" oduševio publiku s opičenom stvari "Good Boy Lasagna", sasvim primjerenoj za neki soundtrack Tarantinovog filma. Lasagna je na pozornici vrlo energičan, rasplesan, estetičan (stiliziran u goth imidžu), stalno zapričava publiku i ekipu iz benda. Svjestan da ga je došlo gledati mnogo roditelja s djecom, Lasagna im posvećuje "Let's throw a party" i prisjeća se kako su ga kao klinca njegovi starci vodili na koncerte Urbana, Psihomodo Popa i dr. Lasagna je u samom početku najavio da će svirka trajati sat vremena (obzirom da prvi album izlazi uskoro a donedavno je bio u fazi dorađivanja, publika je upoznata da headliner trenutno nema više materijala za svirku).
Iz prvih redova stalno dopire vrisak tinejdžera a ponesena publika razdragano maše i bilježi skoro svaku pjesmu mobitelom mada se iz šetnje među ekipom može shvatiti da većina iščekuje glavni hit (znamo svi koji je to).
Kvaliteta produkcije je sinoć bila dostojna svjetskih megazvijezda, na scenskom nastupu se nije nimalo štedilo. Od uređenja pozornice gdje je bubnjarska pozicija stavljena na postolje, video projekcija gdje svakako treba istaknuti retro inserte tijekom izvedbe "And I", pirotehničkih elemenata koji su podsjetili na Markove uzore Rammstein pa do ludog finala s "Rim Tim Tagi Dim" gdje je light show pojačan konfetima. Marku su se tijekom nastupa u nekoliko navrata pridužili plesači.
Glede setliste, odsvirane su sve pjesme koje će uskoro izaći na albumu prvijencu "Demons & Mosquitos". Pjesma koja nosi ime albuma moj je osobni favorit, atmosferična, sporija, s vibrom gotičke drame a pored nje bih istaknula "Again Master" i "Catch me if you can" u kojima se čuje utjecaj Kraftwerka i synth-popa osamdesetih. Lasagna u điru synth popa najbolja je i najzanimljivija stilska varijacija koju je dosad pokazao i svakako najbolje pristaje Markovom vokalu.
U završnici koncerta izveden je sada veliki hit i suvremeni klasik Eurosonga, "Rim Tim Tagi Dim". Baby Lasagna presvukao se u svoj outfit s nastupa, na projektoru smo vidjeli neonske mačke a publika se pridružila u koreografiji i urlanju refrena. Lasagna se u mnogo navrata zahvaljivao publici na podršci a drugi koncertni dan priveden je kraju s "Don't Hate Yourself but don't love yourself too much". "Meow back" turneja je dobar tulum za sve uzraste, a Baby Lasagna se ustoličio kao vrhunski zabavljač u koktelu krutog industriala i kvarljivog popa.
Fotografije su ustpljene s portala www.music-box.hr autorice Patricije Flikač.