Wonder Woman 1984 se konačno vrti u našim kinima. To je još jedan film koji se trebao puno prije pojaviti u kinima do vas nego kako se to sve odvilo i kako se taj film počeo prikazivati netom prije kraja protekle godine. Riječ je o duugo očekivanom “Drugom dolasku” Diane s Themyscire na kino platna.
Prvo pitanje s kojim sebe suočavam kada je u pitanju novi nastavak mogućeg životopisnog serijala o princezi Diani s Themyscire je … jeli bolji od prvog dijela? Kratak odgovor ne postoji, no hajde za ovu priliku odmah da budem korektan … ne.
Ne, zato jer nema više onog vau efekta prvog otkrivanja nepoznatog lika. Diana nam je poznata. Više manje sve o njoj je objašnjeno u prvom filmu o njoj, i ona je time već duže, tu među nama. Netko je u Hollywoodu zamislio da o toj zagonetnoj ljepotici sa super refleksima i moćima nije sve rečeno i objašnjeno pa je to vjerojatni razlog zašto se išlo u snimanje ovog nastavka.
Ovaj film je unatoč tome što Diana ima tijaricu na čelu, nosi minjak, cipele na pete i duboki dekolte ipak jedan film orjenitran na žensku populaciju. Naravno tu ne mislim da ništa seksitički i ne odvraćam sve muške da si ne odu pogledati novi nastavak o zgodama Diane.
Prethodni opis Diane bi zapravo mogao ostvariti mnoge mokre muške seksualne snove te se tu čovjek i ponada kako će vjerojatno u filmu pronaći i više erotike ili pak da će radnja filma biti začinjena seksom, ali od svega toga u filmu zapravo nema ništa. Jednostavno taj sekipil kojim zrači Gal Gadot nije uopće iskorišten već je nekako sterilno postavljen kao što je to navada prikazivanja ljubavnih scena u recimo iranskim filmovima.
Film generalno gledajući je odlično i lijepo snimljen. Gal Gadot osim kao što sam prethodno rekao da zrači fenomenalno, solidno i glumi i tu priča po meni što se tiče nekih bitnih pozitivnih momenata u filmu staje.
Vrlo brzo kako radnja filma napreduje uočiti ćete nešto neobično u pogledu lika Diane (kome je btw. posvećen ovaj film) kojeg tumači Gal Gadot kako je zapravo ona ne svojom krivnjom u ovom filmu završila kao drugi glas, kao druga violina u odnosu na Kristen Wiig i njen lik Barbare Minerve.
Diana Prince skoro pa ništa ne radi u ovom filmu. Ono na čemu je režiserka Jenkins dala na značaju u ovom svom viđenju Wonder Woman jest razrada njenog emotivnog bića ili profilinga. To je neki plus filmu jer Diana ili Wonder Woman jest ženski lik, a neki tamo na steroidima nabildani ženski body builder. Kako god to se ispostavilo kao slijepa ulica ovog filma jer nam je pisac propustio objasniti (u vrlo podugačkom filmu) zašto to … čemu to.
Kako film dalje odmiče otkrit ćete još podosta glupastih, neodrživih scenarističkih nekonzistentnosti koje nema šamse da bi se ikada ostvarile u stvarnosti. Dakle ne drže vodu.
Jedan primjer tome jest scena gdje se po prvi puta na filmu glede junakinje WW vidi njena sposobnost letenja. No i tu je režiserka Patty Jenkins da prostite usrala motku. Ona radi jednu filmsku akrobaciju i da bi učinila da njena heroina poleti, režiserka ju je “natjerala” da se za to posluži svojim lasom istine kojime se poput Indiane Jonesa veže za avion koji baš tada preletava iznad nje a Wonder woman se posluži svojom božanskom providnošću, i ona zna kuda upravo taj avion smjera ići i da je to u baš njenom smjeru. Onda iz Idiana Jones momenta prelazimo Tarzan mode jer sad više nema raspoloživog aviona na Dianinom horizontu pa se ona od aviona lasom veže ni manje ni više nego za munje koje sjevaju okolo nje i poput Tarzana koji inače za tu svrhu upotrebljava lijane ona po nebu počinje letiti od munje do munje itd.
Sad se pitam jel to bio film o Tarzanki?
Mislim budimo iskreni ovo je ful trash moment u filmu a nije jedini već ih pregršt. Svakako preporučam selektorima Trash film festivala iz Varaždina da ga uvrste ove godine u vrh selekcije filmova. Publika će se valjati po podu od smijeha to je sasvim sigurno.
Time dolazimo i na ključno pitanje koje se nameće gledanjem filma a to je: tko je ukrao film Gal Gadot (ili Wonder Woman)? Osim režiserke (i scenaristice) Jenkins tu su kandidati za krađu i slijedeći filmski likovi WW 84 kao: Steve Trevor (njega tumači Chris Pine) i Barbara Minerva (Kristen Wiig) kao zli Superman ili ovaj put Zla Wonder Woman?
Osim očigledne krađe vaše pažnje dok gledate film neka scenaristička rješenja vrijeđaju vaš, naš zdrav razum i inteligenciju. Jednostavno toliko je scenarističkih rupa da morate ili poseniliti ili dobiti izvanrendni napad alzheimera gdje se nećete sjetiti onog što se vidjeli malo prije jer će vas inače zaboliti mozak od količina debilnih rješenja.
No da ne bi bilo da je sve za odbaciti u ovom filmu, zgodan moment u filmu događa se na kraju kada se pokušava zaokružiti ciklus ovih filmova o WW sa ženom koja ju je prva ovjekovječila a to je Linda Carter.
Također dobro u filmu osim predivne Gal Gadot je taj neki okus 80-tih. To opet Hollywoodu ne bi smjelo biti problem zbog financijske strane, ali kako god taj osjet 80-tih je u potpunosti pogođen, no opet filmu je to trebala biti samo pozadina a ne razlog zbog kojeg bi trebali pojuriti u kino.
Patty Jenkis je izmasakrirala Wonder Woman sa svim svojim intervencijama u filmu. Tako da ćemo na kraju doći do zaključka kako je Wonder Woman 1984 isključivoza hardcore fanove i za one koji nemaju što pametnog gledati u kinu.