Izvještaji

BRIJAČNICA 3 – Zagreb, Boćarski dom – 19-20.01.2018.

Treće izdanje Brijačnice koje se ovaj vikend održalo u Boćarskom domu obilježile su odlične svirke i dobra posjećenost unatoč lošim vremenskim uvjetima i nikad jačoj koncertnoj sezoni.

Objavljeno: 21.01.2018. 10:29

Postani fan na Facebooku ako već nisi!

BRIJAČNICA 3 – Zagreb, Boćarski dom – 19-20.01.2018.

Datum: 19.01.2018.

Mjesto: Zagreb

Lokacija: Boćarski dom

Festival je svakako opravdao svoju krilaticu “dvodnevna doza nadbrijavanja”, a glavni je razlog tomu lineup sastavljen većinom od beskompromisnih i na(d)brijanih rock bendova među kojima gotovo da i nije bilo slabe karike. Ovakav je lineup okupio raznoliku publiku, od publike “u najboljim godinama” do tinejdžera koji tek upoznaju svijet koncerata, premda je bio vidljiv manjak studentske publike, što i ne čudi s obzirom na blizinu zimskog ispitnog roka.

 

Festival je s petnaest minuta kašnjenja otvorio kultni zagrebački punk/garage rock sastav Rizol koji su nastup započeli odmah po odrađenoj tonskoj probi što je ujedno i jedini prigovor jer je nastup krenuo bez posebne najave pa 50-ak ranoranioca u publici nije odmah shvatilo traje li još uvijek tonska ili je već počeo nastup. Sve u svemu, jako solidna i čvrsta svirka kakva i priliči grupi koja traje već 30 godina i koja bi se nekom drugom prigodom mogla komotno premjestiti i u kasniji dio programa. Polusatni nastup bio je kombinacija starijih i novijih pjesama pa smo tako mogli čuti pjesme Lice, Sugestija, Pogrešan i Oni (osobni favorit) s aktualnog albuma Strategija te starije pjesme poput Osjećam, Bol ili završne Ona je nova.

 

Nakon Rizola na pozornicu se popeo mladi sastav The Miceks predvođen Alenom Kraljićem koji je publici vjerojatno puno poznatiji po svom dugogodišnjem radu s Pipsima, a svirao je i u jednoj od posljednjih inkarnacija Baretovih Majki. Miceksi njeguju zvuk sličan navedenim bendovima, a čak su možda najsličniji Kojotima. Na prvoj pjesmi kao gost im se pridružio Jakša Jordes na saksofonu, a ostatak polusatnog nastupa odradili su u klasičnoj rokerskoj postavi s dvije gitare, bas gitarom, bubnjevima i vokalom. Osjeti se da bend vodi iskusan glazbenik i jedan od najboljih gitarista svoje generacije jer je riječ o jako usviranom bendu s dobrim i opuštenim odnosom s publikom (čemu je svakako doprinijelo i desetak, pretpostavljam, prijatelja i prijateljica benda u publici koji su se entuzijastično trudili dizati atmosferu u svojim Miceks majicama). U setlisti od svega šest pjesama našlo se mjesta za prvi singl benda Jesus, Stonesi i Ramonesi, pjesmu Meksiko za koju će uskoro objaviti spot, Mr. Boong, te završnu pjesmu Sunce koja je bila i vrhunac nastupa.

 

Do kraja nastupa Miceksa dvorana se već lijepo popunila, vjerojatno zato što se bližio nastup jednog od trenutno najatraktivnijih regionalnih bendova i sve češćih zagrebačkih gostiju - beogradskog noise pop sastava Artan Lili. Artan Lili zvuče otprilike onako kako bi zvučala Disciplin A Kitschme da se u nekoj paralelnoj dimenziji odluči baviti pop glazbom. Publika šaptom pade već s prvim taktovima uvodne pjesme Novi zvuk u gradu, a energičan scenski nastup i plesna atmosfera potrajali su za cijeloga koncerta, premda je stariji dio publike ostao u dobroj mjeri ravnodušan. Vrhunac koncerta dogodio se nakon nešto ozbiljnije pjesme Ruku pod ruku kada je basist Bojan najavio da kreće zabava, a takva je stvarno i bila druga polovica koncerta, iako daleko od toga da je prva bila dosadna. Pola sata nastupa nije bilo dovoljno za sve udarne stvari ovih Beograđana pa smo tako ovaj put ostali zakinuti za hitove Jutro i Salonac, kao i za aktualni singl Nije svejedno. Možda nije svejedno, ali nije niti toliko bitno jer ne vjerujem da će zagrebačka publika dugo čekati na repete.

 

Artan Lili, setlista:

  1. Novi zvuk u gradu
  2. A šta bi bilo da sam ja odustala od svog sna
  3. Srce
  4. Džoni
  5. Ruku pod ruku
  6. Ono što te neće
  7. Ako stanemo tu
  8. Sajko
  9. Najbolje što znam

 

Na pozornicu je nakon Artan Lilija i nešto dužeg postavljanja instrumenata izašao belgijski bend Intergalactic Lovers. Simpatični Belgijanci već su nastupali u Hrvatskoj, premda su njihovi nastupi prošli nekako ispod radara pa su dobrom dijelu publike bili nepoznati. Glazba koju sviraju mogla bi se opisati kao indie rock s naglašenim utjecajem psihodelije, ali i elektronike te pop glazbe. Njihov je razigrani scenski nastup uvelike djelo glavne pjevačice Lare, a u odnosu na druge bendove razlikovali su se i po tome što su (da se poslužim rukometnim terminom u duhu prvenstva koje se trenutno održava u Hrvatskoj) odlučili igrati u formaciji 6-0, naime bubnjar se nalazio u istoj ravnini s ostalim članovima benda (ogradba: članova je zapravo pet, ali istina uništava foru), a i jedini su izmjenjivali električne gitare s akustičnima. Premda su jedini izvođač prvog dana koji pjeva na engleskom jeziku umjesto na svima nama razumljivom policentričnom jeziku naše regije (language formerly known as “hrvatskosrpski”), jezična se barijera nije osjetila. Dapače, nakon što je Artan Lili probio led svojim plesnim repertoarom, Belgijanci su se doimali kao logični nastavak. Osobno mi se najviše svidjela pjesma Let Go i sljedeća Great Evader s interesantnom slide gitarom pojačanom efektima. Nakon te pjesme Lara je zamolila cijelu publiku da klekne na jedno koljeno, ali nikad nismo saznali što je naumila jer su partibrejkeri u publici (ne grupa) uporno ostali stajati. Donekle razumijem ljude jer je pod tada već bio prilično mokar i zmazan, a i nezahvalno je da ti dio nastupa ovisi o apsolutno cijeloj publici. Sve u svemu, jako dobar nastup i nadamo se da ćemo Loverse uskoro gledati opet na njihovom samostalnom koncertu.

 

Intergalactic Lovers, setlista:

  1. Fears
  2. Give It Up
  3. Northern Rd.
  4. Shewolf
  5. Let Go
  6. Great Evader
  7. Delay
  8. Between the Lines
  9. River

 

 

Nakon što su se kozmičke sile svih galaksija posložile, a dvorana napunila do zadnjeg atoma kisika, na scenu izlaze neuništivi Partibrejkersi. Karizmatični Cane svojim specifičnim izgovorom publiku pozdravlja jednim jednostavnim “Ljudi, dobro veče” i… krećemo. Repertoar Brejkersa već je odavno postao opće mjesto domaćeg rocka i nema potrebe trošiti piksele na opis njihove glazbe i na čvrstinu i energiju njihovih koncerata. Spomenimo samo da se setlista sastojala od provjerenih klasika iz ranije faze karijere koji su se prirodno izmjenjivali s pjesmama s novijih albuma, a rockersku duhovnu obnovu upotpunili su Canetovi šaljivi komentari o pojedincima u publici i nešto ozbiljniji životni savjeti (“Pazite se za ljude koji vas vole”). Spomenimo još da im se na pjesmi 1000 godina pridružio “suputnik i supatnik” Davor na slide gitari te da su bez pravog bisa odsvirali još nekoliko pjesama nakon što je Cane najavio “posljednju” pjesmu. U vrhunski odsviranih sat vremena dobili smo tako lijep i žestok presjek karijere jednog od najvažnijih regionalnih bendova.

 

Partibrejkers, setlista:

  1. Noć
  2. Ako si
  3. Hej, ti, dole u mraku
  4. Zemljotres
  5. Lobotomija
  6. Ćutanje
  7. Žurim
  8. Šta radiš
  9. Sitna lova
  10. Put
  11. 1000 godina
  12. Sirotinjsko carstvo
  13. Noćas u gradu
  14. Kreni prema meni
  15. Hoću da znam

 

 

Kao posljednji bend prve večeri nastupio je sinjski bend MORT. Moram priznati (mea culpa) da mi do njihova nastupa na Brijačnici nikada nije bio jasan hype oko dotičnog benda i bio sam jako skeptičan kako će bend s pjesmuljcima o skakanju zatvoriti prvi dan festivala poslije žestokih prethodnika. Dio problema leži i u tome da me upravo njihov megahit Meni se skače i odbio od bilo kakvog daljnjeg slušanja ovih sinjskih rokera (ne vjeruj CMC-u ni kad darove nosi) pa sam na koncertu neupućeno stajao dok je i staro i mlado oko mene uglas pjevalo sve pjesme. Na moje veliko iznenađenje dočekala me žestoka svirka koja nije mogla biti dalje od očekivanja. MORT čine odlični glazbenici predvođeni karizmatičnim frontmenom koji je na trenutke po luckastosti ravan Bori Leeju, a u drugim situacijama brutalan kao Phil Anselmo. Ovo što nam je MORT isporučio u Boćarskom domu nije imalo veze s pop hopsalicama, već je više nalikovalo na koncerte SOAD-a ili RATM-a. Ovako divlju atmosferu koja je uključivala nekoliko šutki (ili na starom hrvatskom: mosh pita), bacanje grudnjaka i torbica na pozornicu te provlačenje nekakve papirnate role kroz publiku nisam doživio još od (vjerovali ili ne) koncerta Kinokluba prije nekoliko godina. Spomenimo još samo da su se na prvoj pjesmi i na bisu u maniri pravih alkara pouzdali u pomoć momka na usnoj harmonici. Sve pohvale MORT-u, a ja idem pravac na YouTube pohvatiti propušteno. MORT - u sridu!

 

MORT, setlista:

  1. Nikotinska kriza
  2. Nina
  3. Lažna Arkadija
  4. Olovni vojnici
  5. Logor
  6. Kodžo
  7. U najljepšoj priči
  8. Buka u glavi
  9. Na cesti
  10. Pas
  11. Grli me iz pluća
  12. Mali Isus (bis)

 

 

Nije bilo puno vremena da se slegnu dojmovi jer već je došlo vrijeme za dan drugi koji je točno u minutu po najavljenom rasporedu otvorio instrumentalni jazz/funk trio Sfumato. Zvuk benda možda je najlakše opisati usporedbom s dvama sličnim bendovima na zagrebačkoj sceni: glazba im je bliska onome što radi Spleen G, podjenako tjera na gibanje, ali nemaju rap vokale i klavijature i glazba im je nešto žešća pa tada više nalikuju na Konvenciju dimnjačara, samo im glazba nije toliko ambiciozna, već se drže 4/4 mjere. Mladići su inače pokazali razinu vladanja svojim instrumentima kakvom se ni mnogi stariji i iskusniji sastavi ne mogu podičiti i vjerujem da ćemo još čuti za njih, tim više što su se pohvalili da su upravo snimili svoj prvi album. Za kraj njihovog odlomka u ovoj epopeji o Brijačnici dodao bih samo da možda ne bi bilo loše da basist ubuduće koristi bas gitaru bez pragova jer mislim da bi se jako dobro uklopila u to što sviraju, a vidi se da dečko zna što radi pa mislim da mu ne bi bio problem svirati ju.

 

 

“A sada nešto sasvim drugačije!” Drugi dan ovogodišnje Brijačnice bio je žanrovski nešto raznolikiji od prvoga dana kada su se bendovi redali po nekoj logičnoj rokersko-plesnoj niti. Nakon nabrijanih džezera na pozornicu se u crvenim odijelima penje četverac Slow Motion Suicide. Glazba koju sviraju bliska je alternative rocku ‘90-ih. Prije nego što nastavim s dojmovima, moram na ovom mjestu priznati da alternative rock nikada nije bio moj đir, ni u osnovnoj školi kada je masa moje generacije s njime kretala u svoju rock’n’roll avanturu, ni u srednjoj kada počinješ shvaćati teenage angst, a bogme niti kasnije. Sad kad smo to riješili mogu reći da me se glazba Slow Motion Suicidea nije nešto posebno dojmila, vjerojatno zato što zvuče preslično svim tim ‘90s bendovima koji me nikada nisu privlačili. S druge strane, ako je alternative rock vaša “brija”, vjerujem da bi vam se dopali, vjerojatno baš zato što ne izlaze iz comfort zonea žanra na kojem su odrasli. Pjesme im inače nisu loše i usvirani su, najveća mana koju im mogu uputiti po pitanju nastupa zapravo nema veze sa samom glazbom, već s modnim izričajem koji mi se nikako ne uklapa u to što sviraju, ali nismo ovdje da pričamo o modi. U setlisti od šest pjesama našlo se pet pjesama s njihovog prvog albuma (Animal, Fool on the Inside, Fortress Made of Ice, Revolution i Castaway) te uvodna pjesma koju po svojim bilješkama nisam uspio dešifrirati. Moj osobni favorit svakako je izrazito melodična Fool on the Inside, a valja pohvaliti i uporabu preštimane gitare na pjesmi Castaway.

 

 

Nakon rokera u odijelima na pozornicu se penje vjerojatno svima poznati zagrebački groove/stoner sastav She Loves Pablo koji su nam svojom glasnom i moćnom svirkom još jednom dokazali da spušteni štimovi na gitari i jak razglas idu skupa. Čvrsta, energična i u svakom smislu nabrijana svirka kao stvorena za festival s nazivom Brijačnica. Setlista je bila presjek dosadašnje karijere koja traje već 13 godina, a jedino što bih im prigovorio je opet moje zanovijetanje koje nema veze sa samom svirkom, ali dajte, dečki, lepo vas prosim, poštucajte do drugi put te žice na gitari, fakat grdo zgledaju.

 

She Loves Pablo, setlista:

  1. All Down
  2. Next of Kin
  3. Burnin’ My Soul
  4. You Won’t Go to Heaven When I Eat Your Ghost
  5. I Am the Motor
  6. Try Mandarin
  7. Over It All
  8. Gamblin’

 

 

Nakon Pabla na scenu stupa Vlatko, jedan od najvećih gitarističkih virtuoza u regiji. Do njegova nastupa dvorana se već sasvim popunila premda ne do krajnjih granica kao dan ranije za svirke Partibrejkersa. Kako glazba koju Stefanovski svira ne može biti različitija od one kojom se bave njegovi prethodnici na pozornici She Loves Pablo, ali i drugi izvođači te večeri, bilo je svakako zanimljivo vidjeti kako će se njegov nastup uklopiti u ovu subotnju večer u Boćarskom domu, ali i u cijeli festival. Svoj je nastup započeo dvama instrumentalima i već su oni bili dovoljno dobar pokazatelj u kojem će se smjeru nastup kretati. Sve je počelo bluzerskim riffom pomiješanim sa virtuoznim tehniciranjem na solaži da bi nas melankolična melodija sljedeće kompozicije prvi put uljuljkala u sedam osmina. Prva pjesma s vokalnom dionicom bila je Gipsy Song, a nakon nje vratio se instrumentalima i 7/8 mjeri kompozicijama 7/8 oro na kojoj smo imali priliku čuti i solo na bubnjevima te Kalajdžisko oro koje je predstavilo 7/8 mjeru u nešto drukčijem svjetlu zbog svoje “obrnute” strukture (4+3 umjesto 3+4). Instrumentalni blok zaokružen je skladbom Country. Na sljedeće dvije pjesme bubnjara Trija zamijenio je Vlatkov sin Jan Stefanovski, a bile su to njegov solo hit Seir i pjesma nastala za njegove suradnje s grupom Leb i sol Mamurni ljudi. Premda nije riječ o pretjerano zahtjevnim pjesmama, mladi je Jan ovim dvjema izvedbama dokazao da jabuka ne pada daleko od stabla i nakon njih vratio bubnjarsku poziciju svom starijem kolegi. Tada nas je Vlatko odlučio obavijestiti o pobjedi hrvatske rukometne reprezentacije te proročanski najaviti finale između domaćina i reprezentacije Makedonije, kojoj je i posvetio posljednji instrumental večeri - narodnu Jovano Jovanke. Za posljednju pjesmu izabrao je megahit Leba i soli Kao kakao. Kako nikada ranije nisam gledao Vlatka Stefanovskog uživo, prije svirke bojao sam se da će se cijeli nastup pretvoriti u jedan ogromni egotrip na gitari, međutim Vlatko ni u jednom trenutku nije pretjerao s dokazivanjem svog majstorstva, već je pustio i ostatku benda da dokaže što zna, a i setlista je bila solidno koncipirana, premda zbog prirode festivala ne bi bilo naodmet da je uvodne instrumentale zamijenio nečim malo hitoidnijim. Sve u svemu, kvalitetna svirka prilično dobro uklopljena u ostatak festivalskog programa.

 

 

Dojam eklektičnosti drugog dana festivala dodatno je pojačao sljedeći bend - zagrebački reggae bend Antenat. Reggae koji Antenat svira nije onaj marlijevski reggae koji se obično uzima kao prototip žanra. Njihov je reggae pojačan puhačkom sekcijom, na trenutke gotovo klasičarskim klavirskim dionicama te čestim promjenama ritma i tempa pa čak i mjera pa je riječ o glazbi koju bi možda bilo najsretnije opisati kao progressive reggae. Uspjeli su rasplesati publiku i njihov je nastup bio odličan uvod u finale festivala.

 

Antenat, setlista:

  1. Jug
  2. Trttrt
  3. Badman
  4. Danas ima sutra
  5. Slavim
  6. Dbk
  7. Propisan red
  8. Ima nas dovoljno

 

 

Čast da zatvori treću Brijačnicu pripala je svima poznatom zagrebačkom ska punk sastavu Kawasaki 3p. Momci iz Kawasaki 3p-a do statusa headlinera došli su zahvaljujući svojim beskrajno zabavnim svirkama i vrhunskim hitovima kakvima nas časte već godinama. A nakon ovog izlijeva sarkazma - jedno nepopularno mišljenje: Kawasaki 3p je (ispod)prosječan bend i njihov status na hrvatskoj rock sceni govori više o toj sceni, nego o njima samima. Oni su zapravo ono što se na engleskom jeziku zove one-trick pony, a taj trik u ovom je slučaju ska ritam koji vas sam po sebi tjera na skakanje i naprosto je nemoguće napraviti pjesmu sa ska ritmom koja publici ne paše. Onda malo dignete tempo i dodate distorziju pa se skakanje pretvori u mosh i zabava luda i nezaboravna! Ili, ako zagusti, usporiš tempo i dodaš masu efekata pa dobiješ pseudopsihodeliju i privid stilske raznolikosti... Legitimno je biti one-trick pony, a legitimno je i uživati u skakanju na jedan te isti ritam sat i pol i tu nema ništa loše. Ne može se reći da Kawasaki 3p ne znaju napraviti šou i dobru atmosferu (na kraju krajeva, ne bi opstali toliko godina na sceni da nisu to do sada svladali), ali ne bi bilo zgorega da se njihovi koncerti mogu odslušati i ako niste pod gasom. Ovako nam preostaje da bacamo polupopijene pive jedni po drugima dok slušamo infantilne tekstove uglazbljene uz dva akorda. Ne znam, možda je problem u meni jer sam amaterski dočekao svirku Kawasaki 3p-a trijezan, ali smatram da bi u svijetu u kojem postoji pravda u (glazbenoj) umjetnosti čast da zatvori festival pripala Sfumatu, a Kawasaki 3p svirao bi na otvaranju pred 30 ljudi. Uostalom, mislim da Kartagu treba razoriti…

 

Kawasaki 3p, setlista:

  1. Indijanac
  2. Mupov-ska
  3. Veliki dispečer
  4. Klint Istvud
  5. Jebo text
  6. Dugo dugo dugo
  7. Dizeldorf, Frankfurt i Hanover
  8. Niskarastaman
  9. Mate Parlov
  10. Mali medo
  11. Anđelko
  12. Šatro
  13. Pusica
  14. Antonija
  15. Loš, zao
  16. Snifa san glu
  17. Puta madre
  18. Bis: Malo vas je
  19. Ni da ni ne

 

I za kraj, par tehničkih detalja. Organizacija: odlična. Razglas: odličan. Rasvjeta: fantastična. Security: nije baš imao posla. WC-i: iznenađujuće čisti i opremljeni. Što se vremena održavanja festivala tiče, možda ne bi bilo loše da se nagodinu festival organizira krajem veljače kako bi došlo više studentske populacije (ako je to organizatoru uopće bitno). A ne bi bilo loše i da je piva koju kunu jeftinija da se ljudi lakše napiju do Kawasaki 3p-a. Nadam se da će festival nastaviti u dobrom smjeru i sljedeće godine jer jedan zimski festival ovog tipa svakako je dobrodošao u život metropole.

 

 

 

 

 

 

Pročitaj više o temama: brijačnica, zagreb, boćarski dom, partibrejkers, mort, stefanovski, kawasaki trip, slow motion suicide, she loves pablo, antenat, artan lili rizol, the mickes, intergalactic lovers



Kalendar

Dark Circle Festival 24.-25.08.2018. u Rijeci

24.08.2018. - petak

Dark Circle Festival 24.-25.08.2018. u Rijeci

Rijeka, Hartera

RIVER JAZZ FESTIVAL - Županja, Vukovar,Osijek, Vučedol, 24.08.- 01.09.2018.

24.08.2018. - petak

RIVER JAZZ FESTIVAL - Županja, Vukovar,Osijek, Vučedol, 24.08.- 01.09.2018.

Županja, Vukovar, Osijek, Vučedol,

KRAFTWERK (DIMENSIONS FESTIVAL) - Pula, Arena, 29.08.2018.

29.08.2018. - srijeda

KRAFTWERK (DIMENSIONS FESTIVAL) - Pula, Arena, 29.08.2018.

Pula, Arena
early bird 240 kn

BeerYard festival 01.09.2018. u dvorištu Jedinstva

01.09.2018. - subota

BeerYard festival 01.09.2018. u dvorištu Jedinstva

Zagreb, veliko dvorište Jedinstva
40 / 50 kn

A Place To Bury Strangers 8.09.2018. u Močvari

08.09.2018. - subota

A Place To Bury Strangers 8.09.2018. u Močvari

Zagreb, Močvara
65 / 80 kn

LET 3, 22.09.2018., Tvornica Kulture, Zagreb

22.09.2018. - subota

LET 3, 22.09.2018., Tvornica Kulture, Zagreb

Zagreb, Tvornica Kulture
70 kn / 90 kn

Abyss: SPECTRAL VOICE & MORBID CREATION, 27.09.2018., AKC Medika, Zagreb

27.09.2018. - četvrtak

Abyss: SPECTRAL VOICE & MORBID CREATION, 27.09.2018., AKC Medika, Zagreb

Zagreb, AKc Medika
50 kn

EUROPE: Walk The Earth World Tour, Planet TT Bank Austria Halle im Gasometer, 29.09.2018., Wien

29.09.2018. - subota

EUROPE: Walk The Earth World Tour, Planet TT Bank Austria Halle im Gasometer, 29.09.2018., Wien

Wien, Planet TT Bank Austria Halle im Gasometer
49 €

DEAFHEAVEN 13.10.2018. u Močvari

13.10.2018. - subota

DEAFHEAVEN 13.10.2018. u Močvari

Zagreb, Močvara
100 / 120 / 150 kn

JETHRO TULL, Dom Sportova,13.10.2018., Zagreb

13.10.2018. - subota

JETHRO TULL, Dom Sportova,13.10.2018., Zagreb

Zagreb, Dom Sportova
200 kn /230 kn / 260 kn/ 290 kn

Kolovoz / 2018

Pon Uto Sri Čet Pet Sub Ned
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 

Galerije

GOATWHORE 28.07.2018., Vintage Industrial Bar - galerija

28.07.2018. − Zagreb, Hrvatska, Vintage Industrial Bar

GOATWHORE 28.07.2018., Vintage Industrial Bar - galerija

Must Read

SLAYER. ANTHRAX. LAMB OF GOD. OBITUARY, 23.11.2018., Stadthalle, Wien

Kalendar

SLAYER. ANTHRAX. LAMB OF GOD. OBITUARY, 23.11.2018., Stadthalle, Wien
EUROPE: Walk The Earth World Tour, Planet TT Bank Austria Halle im Gasometer, 29.09.2018., Wien

Kalendar

EUROPE: Walk The Earth World Tour, Planet TT Bank Austria Halle im Gasometer, 29.09.2018., Wien
WOLFHEART – novim video spotom najavljuju novi album

Vijesti

WOLFHEART – novim video spotom najavljuju novi album
NEMOGUĆA MISIJA: RASPAD SISTEMA (Mission Impossible: Fallout)

Recenzije

NEMOGUĆA MISIJA: RASPAD SISTEMA (Mission Impossible: Fallout)
Preminula kraljica soula ARETHA FRANKLIN

Vijesti

Preminula kraljica soula ARETHA FRANKLIN
SICARIO 2: RAT BEZ PRAVILA (Sicario 2: Day of the Soldado)

Recenzije

SICARIO 2: RAT BEZ PRAVILA (Sicario 2: Day of the Soldado)
MAMMA MIA: HERE WE GO AGAIN!

Recenzije

MAMMA MIA: HERE WE GO AGAIN!
HOTEL ARTEMIS

Recenzije

HOTEL ARTEMIS
METALDAYS 2018.

Izvještaji

METALDAYS 2018.
BEHEMOTH – objavili novi video spot kojim najavljuju izlazak novog albuma

Vijesti

BEHEMOTH – objavili novi video spot kojim najavljuju izlazak novog albuma
GOATWHORE 28.07.2018., Vintage Industrial Bar - galerija

Galerije

GOATWHORE 28.07.2018., Vintage Industrial Bar - galerija
PODIVLJALO MORE (Adrift)

Recenzije

PODIVLJALO MORE (Adrift)
TARJA – objavila novi live album

Vijesti

TARJA – objavila novi live album
JUDAS PRIEST + Accept + Battle Beast, Beč, Wiener Stadthalle, 28.07.2018. - galerija

Galerije

JUDAS PRIEST + Accept + Battle Beast, Beč, Wiener Stadthalle, 28.07.2018. - galerija
LAST MINUTE OPEN JAZZ FESTIVAL 2018 - Bale, Trg Tomaso Bembo, 01.- 04.08.2018.

Kalendar

LAST MINUTE OPEN JAZZ FESTIVAL 2018 - Bale, Trg Tomaso Bembo, 01.- 04.08.2018.
JUDAS PRIEST + Accept + Battle Beast,Beč, Wiener Stadthalle,28.07.2018.

Izvještaji

JUDAS PRIEST + Accept + Battle Beast,Beč, Wiener Stadthalle,28.07.2018.
LET 3, 22.09.2018., Tvornica Kulture, Zagreb

Kalendar

LET 3, 22.09.2018., Tvornica Kulture, Zagreb
NASLIJEĐENO ZLO (Hereditary)

Recenzije

NASLIJEĐENO ZLO (Hereditary)

Perun.hr koristi kolačiće (cookies). Više o kolačićima pročitajte u uvjetima korištenja.

OK