Kolumne

A OSCARA 2020 dobiva....

Za divno čudo ove je godine većina Oscarovskih kibicera ostala poprilično zadovoljna raspletom. Glavne nagrade je odnio, pazite li čuda, južnokorejski Parazit. Zasluženo.

Objavljeno: 10.02.2020. 10:38

Postani fan na Facebooku ako već nisi!

A  OSCARA 2020 dobiva....

Gledanje prijenosa dodjele najvažnije filmske nagrade Oscar davnih je dana značilo muku po križevom putu. Uz one dobre strane, zabavne prezentere i nadahnute govore ponekih dobitnika, te malo "škandala", većina je bila zamorno prenemaganje egotripova i neiskreno slinjenje. Još davnijih dana, sve to je bilo manje prenemaganje a više skup filmske elite koja je među sobom podijelila nagrade i zatim se razbježala po parytima i propisno uneredila alkoholom i inim substancama.  No u novije vrijeme, jako je moderno biti politički korektan pa su prenemaganja uglavnom veća ili dijelom sudionika neiskrena - no s druge strane uvijek će se naći neki komičar, voditelj ili glumac /ica koji će bez pardona "opanjkati" sve živo. I sve nas zabaviti. Ove godine, na žalost, to nije bio slučaj osim kratkog "prezentiranja" Willa Farrella i Chrisa Rocka koji su unijeli dašak nepodopština u taj cijeli šminkeraj. 

 

A opet, ima taj cijeli šušur neke privlačnosti, iako ne mogu reći točno što. Pojavljivanja na crvenom tepihu su legendarna, koga to zanima. Onog koga ne zanima taj prespava (ta sam) sve do podjele prvih nagrada i onda uz bilježenje pokušavaš ostati budan tih prenekoliko duuugih sati.  

 

Sinoćnja dodjela Oscara je bila 92. po redu i mogu reći koliko sam tijekom godina pratila što prijenos, što skraćene snimke da ove posljednje dvije godine što se Oscar odvija bez voditelja, iako su puno kraći prijenosi još su beskrajnije dosadni. Prije se čovjek barem mogao propisno nasmijati Whoopi Goldberg, Chrisu Rocku ili Ellen de Generis, pa iako nisu bili baš uvijek "korektni"  obzirom koga su sve ismijavali (i kolikima se zamjerili voditelji).

No, ima i jedna velika pozitivna stvar u svemu tome: veći je naglasak na filmove, pa ako hoćete i političke ili društvene poruke koje se s pozornice Dolby Theatrea odašilju u svijet. Pa je uvijek zanimljivo promatrati koje će se kosti primiti za glodanje. 

 

Ove godine je sve to skoro posve izostalo (sva sreća pa je barem Joaquin Phoenix malo spasio stvar sa svojim govorom) - ali nakon godina agitiranja za ovo, ovog i onog već je postalo i to dosadno. Jer koliko god se borili, opet je ove godine prevladavalo more bijeloputih nominiranih, a i dalje nijedna žena redatelj nije zavrijedila da je se uzme u obzir za naj režiju. 

 

Pa budući da će se uvijek naći nešto što ćemo kritizirati  s pravom ili bez, idemo se mi latiti komentiranja samih nagrada, a Red Carpet prepuštam vama čitateljima primarno metalcima m/.

Za razliku od drugih medija, koji će uglavnom prežvakati 8 glavnih kategorija, mi ćemo se dotaći svih pa i tehničkih, jer nije istina da nikog ne zanimaju (to možda ove koji prate večernje toalete i visoku modu jer ionako nemaju pojma o tehnici).

 

Konačno je Akademija proširila broj nominacija u (barem) kategoriji najboljeg filma, i s obzirom da su skoro svi nominirani filmovi bili toliko dobri da je bilo teško i odlučiti neki jesu bili bolji od drugih, ali nijedan nije bio tamo nezasluženo.  Ono što Akademija hitno mora promijeniti jest proširiti broj nominacija u svim glavnim kategorijama, jer realno: uvijek će biti više izvrsno odigranih glumačkih rola ili scenarija nego konačnih filmova ako ih gledamo kao cjelinu. 

Ono što je bilo za svaku kritiku ove godine jest da je film "Male žene", koji je napravljen po literarnom predlošku, bio nominiran za najbolji film, ali njegova redateljica Greta Gerwing - nije a odradila je fenomenalan posao. 

 

Rekapitulacija: od 11 nominacija za "Jokera", po 10 za "1917", "Bilo jednom u.... Hollywoodu", i  "Irac", te po 6 za "Parazita", "JoJo Rabbit" četiri za "Ford vs. Ferrari" (Izazivač Le Mans '66) i "Priču o braku" - lijepo su sve svi namirili sa po par komada (ili barem jedan, osim nesretnog "Irca") tako da nema nekog tko je "pomeo", ako ipak ne računamo da je četiri najglavnije nagrade osim glumačkih odnio izvrsni, uvrnuti južnokorejski "Parazit" pa je on svakako pravi pobjednik ovogodišnjih Oscara. 

Sve je zapravo zasluženo, i to da je prvi među najboljima "Parazit", te da su se nagrade ravnomjerno podijelile među fimovima jer je to zaista bilo realno. Jedino "Irac" Martina Scorsesea, nije dobio nijednog, pa i odlična "Priča o braku" dobila je samo jednog. Inače oba su Netflixova. I bez obzira što bi možda zaslužili i kojeg više, konkurencija je bila toliko jaka da ništa nije na ovim Oscarima bilo (barem ne jako) nezasluženo. 

 

 

 

Animirani filmovi su jako popularna kategorija, i iako bih ja jednom htjela ovdje vidjeti jedan alternativni animirani film za sada je to sve predvidljivo komercijalno. Iako je struka mišljenja da je "Klaus" najbolji od nominiranih dugometražnih - a opet, pobijedila je hiper popularna "Priča o igračkama 4", a "Hair Love"  priča o afroameričkoj kosi i frizuri kao animirani kratki film. 

Best Animated Feature Film
How to Train Your Dragon: The Hidden World – Dean DeBlois, Bonnie Arnold, and Brad Lewis
I Lost My Body – Jérémy Clapin and Marc du Pontavice
Klaus – Sergio Pablos, Jinko Gotoh, and Marisa Román
Missing Link – Chris Butler, Arianne Sutner, and Travis Knight
Toy Story 4 – Josh Cooley, Jonas Rivera, and Mark Nielsen

Best Animated Short Film
Dcera (Daughter) – Daria Kashcheeva
Hair Love – Matthew A. Cherry and Karen Rupert Toliver
Kitbull – Rosana Sullivan and Kathryn Hendrickson
Memorable – Bruno Collet and Jean-François Le Corre
Sister – Siqi Song

 

 

"Parazit" je imao jaku konkurenciju i u svojoj novoimenovanoj "međunarodnoj" kategoriji. Osim Almodovarovog "Patnja i slava" (Pain and Glory) - iznimno jak konkurent je bio i makedonski dokumentarni "Zemlja meda (Honeyland)",  izvanredan film o staroj pčelarici koja odlučuje ostati na planini i nastaviti se baviti uzgojem pčela, tako vitalno važnih za ljudski rod. Da sam ja morala birati i sada ne znam da li bi mi "Parazit" pobijedio, ali ovo je bio drugi Oscar za simpatičnog Bong Joon-hoa kojemu je ova nagrada u tom času bila vrhunac u životu.  

 

Best International Feature Film
Corpus Christi (Poland) in Polish – Directed by Jan Komasa
Honeyland (North Macedonia) in Turkish and Macedonian – Directed by Tamara Kotevska and Ljubomir Stefanov
Les Misérables (France) in French – Directed by Ladj Ly
Pain and Glory (Spain) in Spanish – Directed by Pedro Almodóvar
Parasite (South Korea) in Korean – Directed by Bong Joon-ho

 

 

U poseboj kategoriji dokumentarnog dugometražnog na žalost "Zemlja meda" takošer nije slavila, ali je čujem dobitnik "Američka tvornica" o Amerikancima i Kinezima u jednoj tvornici također odličan film. Kratkometražni dokumentarac "Kako naučiti  voziti skejtboard u ratnoj zoni (ako si djevojčica)"  je angažirana priča o fondaciji koja pomaže djevojčicama u Afganistanu da se izraze baveći se posve netipičnim stvarima za arapske djevojčice.


Best Documentary Feature
American Factory – Steven Bognar, Julia Reichert and Jeff Reichert
The Cave – Feras Fayyad, Kirstine Barfod, and Sigrid Dyekjær
The Edge of Democracy – Petra Costa, Joanna Natasegara, Shane Boris, and Tiago Pavan
For Sama – Waad Al-Kateab and Edward Watts
Honeyland – Ljubomir Stefanov, Tamara Kotevska, and Atanas Georgiev

Best Documentary Short Subject
In the Absence – Yi Seung-Jun and Gary Byung-Seok Kam
Learning to Skateboard in a Warzone (If You're a Girl) – Carol Dysinger and Elena Andreicheva
Life Overtakes Me – John Haptas and Kristine Samuelson
St. Louis Superman – Smriti Mundhra and Sami Khan
Walk Run Cha-Cha – Laura Nix and Colette Sandstedt

 

Kategoriju kratkometražnog "Live Action" filma nikad nisam shvatila, pa ću ovaj komentar preskočiti.
Best Live Action Short Film
Brotherhood – Meryam Joobeur and Maria Gracia Turgeon
Nefta Football Club – Yves Piat and Damien Megherbi
The Neighbors' Window – Marshall Curry
Saria – Bryan Buckley and Matt Lefebvre
A Sister – Delphine Girard

 

 

Malo o tehničkim kategorijama: zvuk i slika u glazbi u studiju a naročito na koncertima je primarna stvar a ni u filmu nije drugačije. Neka je tehnička ali nitko iz filma ne izađe a da nesvjesno ne reagira na produkt filma koji se zove zvuk i montaža zvuka.  Ovdje su također skoro svi mogli odbiti Oscara i ništa ne bi bilo nezasluženo, ali izvrstan "Izazivač Le Mans '66" očekivano je odnio nagradu za montažu, mada bih mu ja dala i onu za miksanje zvuka iako je tu nagradu odnio, opet zasluženo, ratni "1917".

 

 

Best Sound Editing
Ford v Ferrari – Donald Sylvester
Joker – Alan Robert Murray
1917 – Oliver Tarney and Rachael Tate
Once Upon a Time in Hollywood – Wylie Stateman
Star Wars: The Rise of Skywalker – Matthew Wood and David Acord


Best Sound Mixing
Ad Astra – Gary Rydstrom, Tom Johnson and Mark Ulano
Ford v Ferrari – Paul Massey, David Giammarco, and Steven A. Morrow
Joker – Tom Ozanich, Dean Zupancic and Tod Maitland
1917 – Mark Taylor and Stuart Wilson
Once Upon a Time in Hollywood – Michael Minkler, Christian P. Minkler, and Mark Ulano

 

Dvije "video" nagrade su za montažu filma i vizualne efekte. Onaj tko je ikada sam pokušao sam sebi napraviti neki filmić zna kakav to posao mora biti na pravom velikom filmu, a tu je nagradu više nego zasluženo opet odnio "Izazivač Le Mansa '66 (Ford vs. Ferrari)", a tehnikom prividnog jednog kadra ("one take") nas je sve smotala i zbunila, ali primarno oduševila ekipa ratnog "1917".

Best Film Editing
Ford v Ferrari – Andrew Buckland and Michael McCusker
The Irishman – Thelma Schoonmaker
Jojo Rabbit – Tom Eagles
Joker – Jeff Groth
Parasite – Yang Jin-mo


Best Visual Effects
Avengers: Endgame – Dan DeLeeuw, Matt Aitken, Russell Earl, and Dan Sudick
The Irishman – Pablo Helman, Leandro Estebecorena, Stephane Grabli, and Nelson Sepulveda
The Lion King – Robert Legato, Adam Valdez, Andrew R. Jones, and Elliot Newman
1917 – Guillaume Rocheron, Greg Butler, and Dominic Tuohy
Star Wars: The Rise of Skywalker – Roger Guyett, Neal Scanlan, Patrick Tubach, and Dominic Tuohy

 

 

Od zvuka do glazbe nije daleko pa tako dvije nagrade od kojih jedna zaista i ima težinu, ona za originalnu glazbu, dok je kategorija za naj song generalno rečeno već godinama zaista loša.  No dobra vijest je da je orkestrom Akademije po prvi puta  u najavi filmova dirigirala žena Eimear Noone, i žena i odnijela Oscara za glazbu, Hildur Guðnadóttir za "Jokera". No, nju smo već hvalili u recenzijama za filmove "Sicario: Rat bez pravila"   i TV miniseriju "Chernobyl", tako da ova Islanđanka iznimno zasluženo dobija Oscara.  A song ko song, jedne godine bolji, većinom lošiji i dosadni  - ove godine opoet jedan takav ali je od Eltona Johna čiji je film "Rocketman" vrlo nezasluženo neuvršten u još koju (i glavnu naravno) kategoriju,  iako je bolji film od "Bohemian Rhapsody", pa ćemu mu oprostiti bezvezni song. 

Ovdje je za spomenuti da su na dodjeli nastupili ultra popularna Billie Eilish u dijelu "INmemoriana" koja je sjajno otpjevala "Yesterday" od The Beatlesa, te ničim izazvan, ali pozvan Eminem koji je otpjevao svoju davnih dana Oscarom nagrađenu pjesmu "Lose Yourself", što je bilo sjajno, a poprilično uzvanika je pjevalo s njim. O ostalim izvođačima nećemo, osim Cynthii Errivo koja se na žalost nije domogla ni kipića za song niti za najbolju glavnu glumicu. 

 
Best Original Score
Joker – Hildur Guðnadóttir
Little Women – Alexandre Desplat
Marriage Story – Randy Newman
1917 – Thomas Newman
Star Wars: The Rise of Skywalker – John Williams


Best Original Song
"I Can't Let You Throw Yourself Away" from Toy Story 4 – Music and Lyrics by Randy Newman
"(I'm Gonna) Love Me Again" from Rocketman – Music by Elton John; Lyrics by Bernie Taupin
"I'm Standing with You" from Breakthrough – Music and Lyrics by Diane Warren
"Into the Unknown" from Frozen II – Music and Lyrics by Kristen Anderson-Lopez and Robert Lopez
"Stand Up" from Harriet – Music and Lyrics by Joshuah Brian Campbell and Cynthia Erivo

 

 

Sljedeća tri Oscara je zovem obrtničko-umjetnička, za šminku/masku i frizuru, kostime i scenografiju. Sve odreda nominirani u filmovima u kojima je sve toliko dobro izvedeno da tko god bi dobio  - bilo bi zasluženo!  No ovdje je Oscar pokupio i jedan film koji se nije uspio ugurati u glavne a šminka i frizura bile su ključne, blockbuster koji još možete pogledati u kinima: "One su bombe".  Scenografija je bila briljantna u Tarantinovom "Bilo jednom u... Hollywoodu" pa je tako i taj išao u prave ruke. I naposljetku kostimi, nema gdje biti najbolji (ove godine) nego u "Malim ženama".


Best Production Design
The Irishman – Production Design: Bob Shaw; Set Decoration: Regina Graves
Jojo Rabbit – Production Design: Ra Vincent; Set Decoration: Nora Sopková
1917 – Production Design: Dennis Gassner; Set Decoration: Lee Sandales
Once Upon a Time in Hollywood – Production Design: Barbara Ling; Set Decoration: Nancy Haigh
Parasite – Production Design: Lee Ha-jun; Set Decoration: Cho Won-woo

Best Makeup and Hairstyling
Bombshell – Kazu Hiro, Anne Morgan, and Vivian Baker
Joker – Nicki Ledermann and Kay Georgiou
Judy – Jeremy Woodhead
Maleficent: Mistress of Evil – Paul Gooch, Arjen Tuiten, and David White
1917 – Naomi Donne, Tristan Versluis, and Rebecca Cole

 


Best Costume Design
The Irishman – Sandy Powell and Christopher Peterson
Jojo Rabbit – Mayes C. Rubeo
Joker – Mark Bridges
Little Women – Jacqueline Durran
Once Upon a Time in Hollywood – Arianne Phillips

 

I na kraju ovih "tehničkih Oscara" i našoj foto ekipi Peruna najvažnijoj nagradi za fotografiju, Oscar je otišao u prave ruke: Rogeru Deakinsu za film "1917" - s tom tehnikom snimanja koja je kao bila jedan kadar, fotografija je zaista fantastična. Roger je nakon mnogo sjajnih filmova tek 2018. osvojio Oscara za isti posao, ali za SF film, nastavak kultnog  "Blade Runnera".

Best Cinematography
The Irishman – Rodrigo Prieto
Joker – Lawrence Sher
The Lighthouse – Jarin Blaschke
1917 – Roger Deakins
Once Upon a Time in Hollywood – Robert Richardson

 

 

Oscari za scenarije idu uvnutnom filmu "Jojo Rabbit" i redatelju Taika Waititiju za adaptirani scenarij po predlošku, a za originalni su se ovjenčali Bong Joon-ho i Han Jin-won, kojima je to bila prva nagrada večeri, a da nisu imali pojma što ih sve još lijepoga očekuje... Da li je Oscar za "JoJo Rabbita" zaista zaslužen teško je reći jer nismo pogledali sve filmove po literarnom predlošku, ali ga je naš suradnik Hrvoje Telišman uspio na putu gdje se trenutno nalazi film pogledati, pa nam je javio (u nedostatku napisane recenzije) da je film odličan i zapravo zabavno-ozbiljan. Ali je svakako "ćaknut" pa računajte s tim ako ga idete gledati. 

Best Adapted Screenplay
The Irishman – Steven Zaillian based on the book I Heard You Paint Houses by Charles Brandt
Jojo Rabbit – Taika Waititi based on the novel Caging Skies by Christine Leunens
Joker – Todd Phillips and Scott Silver based on characters created by Bill Finger, Bob Kane, and Jerry Robinson
Little Women – Greta Gerwig based on the novel by Louisa May Alcott
The Two Popes – Anthony McCarten based on his play The Pope

 

Best Original Screenplay
Knives Out – Rian Johnson
Marriage Story – Noah Baumbach
1917 – Sam Mendes and Krysty Wilson-Cairns
Once Upon a Time in Hollywood – Quentin Tarantino
Parasite – Bong Joon-ho and Han Jin-won

 

Glumačke nagrade su ove godine imale jaku konkurenciju među glavnim glumcima i glumicama u sporednoj ulozi - tko god da bi pobijedio, ne bi bilo nezasluženo, no nekako je svima bilo jasno da je superzvijezda  Brad Pitt zaslužio svoga za sporednu mušku ulogu u "Bilo jednom u ...Hollywoodu" to više jer je prošle godine imao još jedan jak film i glavnu ulogu u "Ad Astri" - a u ženskoj konkurenciji  je malčice ipak jača bila Laura Dern u svojoj roli u "Priči o braku", osim možda Scarlett Johansson u "JoJo Rabbitu" (kako kaže naš suradnik), koja je pak bila nominirala za dva filma i dva Oscara, za sporednu i glavnu ulogu. Nije dobila nijedan, ali je izgledala fantastično. Dern je pak to prvi Oscar kojeg je zaslužila i radi svih onih uloga kojima nas je godinama odiuševljavala, čak i u tako plošnom blockbusteru kao što je "Jurassic Park".  i Kathy Bates, Florence Pugh i Margot Robbie  su imale dobre uloge ali ne toliko jake.  

Dok je u muškoj konkurenciji Pittu mogao parirati možda jedino Tom Hanks, no on se već nadobivao Oscara, a Joe Pesci ga je zaslužio generalno rečeno za sve uloge koje je odigrao u karijeri. 

Best Supporting Actor
Tom Hanks – A Beautiful Day in the Neighborhood as Fred Rogers
Anthony Hopkins – The Two Popes as Pope Benedict XVI
Al Pacino – The Irishman as Jimmy Hoffa
Joe Pesci – The Irishman as Russell Bufalino
Brad Pitt – Once Upon a Time in Hollywood as Cliff Booth

 

 

Best Supporting Actress
Kathy Bates – Richard Jewell as Barbara "Bobi" Jewell
Laura Dern – Marriage Story as Nora Fanshaw
Scarlett Johansson – Jojo Rabbit as Rosie Betzler
Florence Pugh – Little Women as Amy March
Margot Robbie – Bombshell as Kayla Pospisil

 

U kategoriji glavnih glumaca je bio "pokolj" - sve su uloge bile izvrsne kao i izvedbe. Iako najjača rola ipak jest bila Joaquina Phoenixa u "Jokeru", meni se osobno više sviđao Antonio Banderas u ulozi života u "Patnji i slavi", pa i Adam Driver u "Priči o braku". De Caprio je bio bolji u "Bilo jednom u... Hollywoodu" nego tamo gdje je Oscara i dobio ("The Revenant"), a Jonathana Prycea nismo još gledali u priči o dvaju Papa, no i Pryce je imao fenomenalnih uloga u karijeri. 

Oscar koji je pripao, očekivano, Renée Zellweger ipak je zaslužen jer je, iako malo uz afektirano glumljenje  - Zellweger u "Judy" bila sjajna. Johansson smo već komentirali, Charlize Theron je izvukla iz lika u "One su bombe" maksimum, ali to sve skupa nije bilo impresivno. Saoirse Ronan je uvijek odlična, ali mislim da je Florenche Pugh bila jača u "Malim ženama", dok je posljednja, Cynthia Erivo vjerojatno bila odlična u "Harriet" (nismo ga gledali) jer Errivo sve radi sjajno. No Errivo je klasična dramska glumica, ali meni nema neku karizmu (no bila je zaista impresivna u krimiću "Teška vremena u hotelu El Royale").

Best Actor
Antonio Banderas – Pain and Glory as Salvador Mallo
Leonardo DiCaprio – Once Upon a Time in Hollywood as Rick Dalton
Adam Driver – Marriage Story as Charlie Barber
Joaquin Phoenix – Joker as Arthur Fleck / Joker
Jonathan Pryce – The Two Popes as Cardinal Jorge Mario Bergoglio

 

 

Best Actress
Cynthia Erivo – Harriet as Harriet Tubman
Scarlett Johansson – Marriage Story as Nicole Barber
Saoirse Ronan – Little Women as Josephine "Jo" March
Charlize Theron – Bombshell as Megyn Kelly
Renée Zellweger – Judy as Judy Garland

 

Ako je netko pretpostavljao da bi dva glavna Oscara išla u "strane" ruke kad imaš toliko domaćih vrsnih filmova - taj se gadno prevario,  jer je Akademija nadmašila samu sebe - prvi puta u povijesti je jedan strani film slavio i u sovjoj kategoriji i kao najbolji film općenito, te dobio i Oscara za najboljeg redatelja - treći i četvrti Oscar otišli su Bong Joon-hou -  zasluženo. No meni je svejedno malo žao Quentina Tarantina jer ga je i on jako zaslužio. 

Best Director
Martin Scorsese – The Irishman
Todd Phillips – Joker
Sam Mendes – 1917
Quentin Tarantino – Once Upon a Time in Hollywood
Bong Joon-ho – Parasite

 

Best Picture
Ford v Ferrari – Peter Chernin, Jenno Topping, and James Mangold
The Irishman – Martin Scorsese, Robert De Niro, Jane Rosenthal, and Emma Tillinger Koskoff
Jojo Rabbit – Carthew Neal, Taika Waititi, and Chelsea Winstanley
Joker – Todd Phillips, Bradley Cooper, and Emma Tillinger Koskoff
Little Women – Amy Pascal
Marriage Story – Noah Baumbach and David Heyman
1917 – Sam Mendes, Pippa Harris, Jayne-Ann Tenggren, and Callum McDougal
Once Upon a Time in Hollywood – David Heyman, Shannon McIntosh, and Quentin Tarantino
Parasite – Kwak Sin-ae and Bong Joon-ho

 

Mi smo prilično temeljito popratili sve velike filmove, ostaju nam još "Irac" i "Male žene" da pogledamo i odrecenziramo, kolega Telišman da napiše svoju uvid u "JoJo Rabbita" - a vi da ih pogledate i date svoj komentar. 

 

 

Anastazija Vržina

Text by:

Anastazija Vržina

Prati autora

Executive Editor
--------------------------
What Doesn't Kill You, Makes You Stronger

Pročitaj više o temama: dobitnici Oscara 2020, Oscar, filmska nagrada, film, američka akademija, Brad Pitt,



Kalendar

FUL KUL BUVLJAK, 06.06.2020., Boogaloo, Zagreb

06.06.2020. - subota

FUL KUL BUVLJAK, 06.06.2020., Boogaloo, Zagreb

Zagreb, Boogaloo
Besplatno

MYSTIC FESTIVAL - Poljska, Krakow, Aviation Museum, 10. – 11.06.2020.

10.06.2020. - srijeda

MYSTIC FESTIVAL - Poljska, Krakow, Aviation Museum, 10. – 11.06.2020.

Krakov, Krakow Aviation Museum
279 / 479 / 799 PLN

SYSTEM OF A DOWN - 17.06.2020., Papp László Sportaréna, Budimpešta

17.06.2020. - srijeda

SYSTEM OF A DOWN - 17.06.2020., Papp László Sportaréna, Budimpešta

Budimpešta, Papp László Sportaréna
15 900,00 Ft - 33 900,00

OH SEES, 08.07.2020., Vintage Industrial Bar, Zagreb

08.07.2020. - srijeda

OH SEES, 08.07.2020., Vintage Industrial Bar, Zagreb

Zagreb, Vintage Industrial Bar
100 kn/120 kn

HEADBANGER'S HOLIDAY - Pula, Vallelunga, 5. – 9. 08.2020.

05.08.2020. - srijeda

HEADBANGER'S HOLIDAY - Pula, Vallelunga, 5. – 9. 08.2020.

Pula, Vallelunga
210 / 430 / 580 kn

PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, 12.09.2020., ŠRC Šalata, Zagreb

12.09.2020. - subota

PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, 12.09.2020., ŠRC Šalata, Zagreb

Zagreb, ŠRC Šalata
85kn/100kn7120kn

STANLEY JORDAN - Zagreb, Tvornica kulture, 20.10.2020.

20.10.2020. - utorak

STANLEY JORDAN - Zagreb, Tvornica kulture, 20.10.2020.

Zagreb, Tvornica kulture
120 kn pretprodaja / 150 kn na dan koncerta

ZUCCHERO - Zagreb, Lisinski, 29.10.2020.

29.10.2020. - četvrtak

ZUCCHERO - Zagreb, Lisinski, 29.10.2020.

Zagreb, Lisinski
210, 280, 350, 420 i 490 kn

ONE REPUBLIC - Slovenija, Ljubljana, dvorana Stožice, 09.11.2020.

09.11.2020. - ponedjeljak

ONE REPUBLIC - Slovenija, Ljubljana, dvorana Stožice, 09.11.2020.

Ljubljana, dvorana Stožice

SKUNK ANANSIE, 19.11.2020., Dom Sportova, Zagreb

19.11.2020. - četvrtak

SKUNK ANANSIE, 19.11.2020., Dom Sportova, Zagreb

Zagreb, Dom Sportova
200 kn / 230 kn/ 260 kn

Lipanj / 2020

Pon Uto Sri Čet Pet Sub Ned
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

Must Read

NEKROINVERTED - Magija i koprofagija

Recenzije

NEKROINVERTED - Magija i koprofagija
2014 - 2015. PRED OBJEKTIVOM SANJE MATIĆ - galerija

Galerije

2014 - 2015. PRED OBJEKTIVOM SANJE MATIĆ - galerija
INMUSIC  #15 - I Gogol Bordello na odgođenom 15. izdanju festivala

Vijesti

INMUSIC #15 - I Gogol Bordello na odgođenom 15. izdanju festivala
GRANT

Recenzije

GRANT
CIRITH UNGOL - Forever Black

Recenzije

CIRITH UNGOL - Forever Black
TESTAMENT - Titans Of Creation

Recenzije

TESTAMENT - Titans Of Creation
INMUSIC #15 - Belle and Sebastian se pridružuju programu odgođenog festivala

Vijesti

INMUSIC #15 - Belle and Sebastian se pridružuju programu odgođenog festivala
LIVE VREMEPLOV IZ 2007. - galerija

Galerije

LIVE VREMEPLOV IZ 2007. - galerija
PIXIES na Zagrebačkom velesajmu odgođeni za 30. kolovoza 2021. godine

Vijesti

PIXIES na Zagrebačkom velesajmu odgođeni za 30. kolovoza 2021. godine
Koncert William DuValla zakazan za Tvornici kulture 20. ožujka 2021.

Vijesti

Koncert William DuValla zakazan za Tvornici kulture 20. ožujka 2021.
Chris Eckman večeras na terasi Začarane Močvare

Vijesti

Chris Eckman večeras na terasi Začarane Močvare
PARADISE LOST - Obsidian

Recenzije

PARADISE LOST - Obsidian
...And Oceans - Cosmic World Mother

Recenzije

...And Oceans - Cosmic World Mother
AMAZING STORIES

Recenzije

AMAZING STORIES
INMUSIC #15 - I Nick Mason's Saucerful of Secrets 2021.

Vijesti

INMUSIC #15 - I Nick Mason's Saucerful of Secrets 2021.
THE KILLERS potvrđeni za odgođeno izdanje INmusic festivala #15!

Vijesti

THE KILLERS potvrđeni za odgođeno izdanje INmusic festivala #15!
TOMISLAV GOLUBAN - Memphis Light

Recenzije

TOMISLAV GOLUBAN - Memphis Light
Krenula DRIVE IN kina!

Vijesti

Krenula DRIVE IN kina!

Perun.hr koristi kolačiće (cookies). Više o kolačićima pročitajte u uvjetima korištenja.

OK